Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mitől mentesek a termékeink?
Lekvárjaink, szörpjeink, befőttjeink, savanyúságaink és egyéb finomságaink egyike sem tartalmaz állati eredetű összetevőket, mesterséges aromákat és színezékeket, tartósítószert és vegyszereket sem. Több termékünk is cukormentes, tehát cukorbetegek is fogyaszthatják.

 

Mennyi a gyümölcstartalma a termékekeinknek?
A lekvárok és dzsemek, esetében 80% körüli. Csak cukrot vagy természetes édesítőszert, esetleg némi fűszereket használunk az elkészítésükhöz. A szörpöknél némileg kevesebb a gyümölcstartalom, ugyanis a cukron kívül ivóvizet is tartalmaznak. Viszont van olyan szörpünk, amely nem tartalmaz cukrot, csak 100% gyümölcsöt. A gyógynövényekből készült szörpjeinkben természetesen nincs gyümölcs. Ezek jótékony hatásúak az emberi szervezetre nézve. Zöldségkrémjeink és pástétomaink esetében szinte az összes cukormentes.

 

Mi a különbség a lekvár és a dzsem között?
A fő különbség a főzési idő. A dzsemeket jellemzően rövidebb idő alatt készre lehet főzni, míg a lekvárokat hosszabb ideig szükséges főzni. A lekvárok kissé folyósabbak, míg a dzsemek gyümölcs darabokat is tartalmaznak és sűrűbbek. 

 

Mennyi cukrot tartalmaznak a termékeink?
Próbáljuk a lehető legkevesebb cukorral elkészíteni termékeinket. A lekvárok, dzsemek esetében például 10-20% a cukor tartalom. A szörpöknél némileg magasabb a cukortartalom, 500 ml szörpben kb. 20-30% cukor van. Viszont ezeket hígítani szükséges, ezért nem lesz olyan magas a cukortartalma. Figyeljünk azért oda, ugyanis egy nap nem ajánlott belőle sok pohárral fogyasztani.
 


Honnan származnak a termékekhez használt alapanyagok?
A felhasznált alapanyagokat a saját két kezünkkel termesztjük és gondozzuk a tanyánkon. Tehát valódi hazai termékek készülnek. Bizonyos alapanyagokat (cukor, fűszerek) a hazai beszállítóktól szerezzük be. 

 

Hol tudom megvásárolni a termékeket?
Online webshopunkban, illetve viszonteladóim üzleteiben és online felületein. 
Személyesen Pécsett az Álmos utca 3/16-os épületnél.

 

Rendeléshez szükséges regisztrálnom?
Nem, rendeléshez nem szükséges regisztrálni.

 

Hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?
A rendelés összesítéséről, illetve arról, hogy a rendelést a futárnak átadtuk e-mailben értesítünk. Ezek utá a futárzolgálat munkatársai értesítenek a rendelés állapotáról, pontos szállítási időpontról.

 

Mennyi a szállítási díj?
 A szállítási díj a rendelt termékek súlyától függ, a pénztárnál erről mindig pontos adatot kapsz.

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?
A megrendelt termékeket a GLS szállítja az általad megadott címre.

 

Külföldre történik kiszállítás?
Nem, csak Magyarországra tudunk csomagot küldeni.

 

Hogyan tudom megváltoztatni vagy lemondani a rendelésemet?
Email-en keresztül vagy telefonon.

 

Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Online bankkártyás fizetés, illetve utánvét.

Az oldal tetejére